PERJALANAN BERMULA...MOGA DIMUDAHKAN


Sunday, June 19, 2011

HARI AKU DILAHIRKAN...

Alhamdullilah...sudah genap 27 tahun saya bernafas di muka bumi Allah ni
27 tahun juga aku menikmati semua keindahan, zat, nikmat dan rezeki yang Allah beri pada aku
Berhenti berfikir sekejap...byk mana sudah amalan aku....?? bagaimanakah tanggungjawab aku pada yang Maha Esa...?? apakah aku sering bersyukur dengan nikmat-Nya....?? Ya, Allah jangan lah Kau golongkan aku dikalangan mereka yang lalai dan tidak pernah bersyukur pada-Mu 

Untuk mak.....aku bersyukur punya mak yang selalu memberi nasihat untuk ku....yang selalu menegur setiap perbuatan yang tidak baik...walau pun tegas dan garang, tapi sekelumit pun aku tidak pernah punya perasaan marah atau benci padanya.....walau ramai yang yakin aku tidak boleh duduk serumah dengan mak...tapi aku buktikan, mak adalah yang terbaik di dunia....aku bersyukur....terima kasih mak, kerana bertarung nyawa 27 tahun yang lalu untuk melahirkan cik....27 tahun menjaga, membesar dan mendidik anak ini sebaik-baiknya...org tak punya wang beribu utk beri pada mak....doa cik semoga Allah membalas setiap pengorbanan mak, semoga Allah memberi kebaikan pada setiap air susu mak yang mengalir dlm tubuh ini....
orang sayang mak....

Dan, tahun ni juga....mak dan kak kesayangan buat kejutan...aku pasti, mereka tak nak aku sedih...sebab selalu, arwah abah la orang yang paling beria dalam perkara-perkara cemni...terima kasih...sangat2

byk ok lilin atas kek tu

Add caption

senyum ni ikhlas tauuuu

No comments:

Post a Comment